Online marketing blog
Válassz témát! Mely online marketing terület érdekel?
Legújabb bejegyzéseim:
Így keresőoptimalizál a TransferWise!
Érdemes megvizsgálni, hogyan tarolja le a Google találati oldalait a TransferWise Magyarországon. Igazából a bankok és az online váltó/kalkulátor weboldalak hiányosságait használja ki. Azt, hogy nincsen tartalom az oldalakon, nem adnak teljes és könnyen...
TransferWise: Minden, amit tudnod kell!
Valószínűleg valahonnan hallottál már a TransferWise-ról (ezért is kattintottál erre a cikkemre). Én évek óta használom, most pedig egy olyan bejegyzést írtam, amiben a TransferWise előnyeiről és hátrányairól is írok, megosztom a tapasztalataimat, és pár...
Facebook borítókép méretek (2021-ben)
A Facebook oldalon többféle részhez/funkcióhoz (Facebook oldal, Facebook csoport, Facebook esemény…) tudsz képeket és akár videókat is beállítani. Tartalom: I. Facebook oldal borítókép mérete és beállítása II. Facebook csoport borítókép mérete és beállítása III....
Így lett 157%-os bevételnövekedés egy webshopnál 6 hónap alatt [SEO esettanulmány]
Még 2019. február végén érkezett meg az ajánlatkérő email a Fanti lufi és partykellék webshop tulajdonosától, vagyis valójában elsőnek megakadt és nem jutott el hozzám a levél. Nem továbbította a tárhelyszolgáltató (kb. ez volt az egyetlen eset azóta is), de az...
Google Cégem funkciók mennyire befolyásolják a rangsorolást? (esettanulmányok)
A Google Cégem fiókban több minden beállítható, egyre több funkció van. Amit csak tudsz, azt érdemes is beállítani, mindig frissen tartani az infókat. Felmerülhet a kérdés, hogy mely beállítások, funkciók megadása befolyásolhatja közvetlenül a Google térképes...
Új Google rangsorolási faktor: Core Web Vitals mutatók (+VIDEÓ)
A teljes keresőoptimalizálás tanfolyamom oldalán a résztvevőknek múlt héten egy rövid, lényegre törő összefoglalót írtam a Google új algoritmusáról, aminek a Page Experience Update nevet adták. Ennek fontos része a Core Web Vitals mutatók. Az összefoglalót...
Trustindex: Így kezeld profin az online értékeléseidet
A Trustindex egy profi online értékeléskezelő eszköz, amely a legismertebb platformokról tudja integrálni az értékeléseket, kezelni, kategorizálni, weboldalakon profin meg lehet jeleníteni. Jelenleg ezekről az oldalakról tudod az értékeléseket behúzni a Trustindex...
Néhány kulcsszó keresési mennyiségének növekedése 2020 márciusában (Infografika)
Magyarországon 2020. márciusban a COVID-19 vírusjárvány miatt sok témában, sok kulcsszó esetében radikálisan nőttek vagy csökkentek a Google keresési mennyiségek. Pár kulcsszót kigyűjtöttem, amelyeknél növekedés tapasztalható a Google kereséseknél 2020. márciusban,...
Facebook csoport beállítása és használata (2021)
Frissítve: A Facebook grafikai felülete / kinézete megváltozott, menüpontok máshova kerültek a Facebook csoportban is, így új képekkel feltöltöttem a cikkem, a szöveget is frissítettem. Amióta a Facebooknál rájöttek arra, hogy sok felhasználót a Facebook csoportok...
AppSumo: Tippek, tapasztalatok – Mire figyelj oda!
Az AppSumo oldalán különböző szoftvereket, ajánlatokat tudsz megvásárolni elég kedvezményes áron, örök licenccel (lifetime license). Több ilyen oldal is fellelhető, de talán ez az egyik legismertebb, elég profin tálalnak mindent, és én is már több szoftvert is...
Mennyit költöttem 2019-ben SEO freelancerként?
Tavaly írtam a 2018-as kiadásaimról, és sokan megnézték az összefoglalómat. 2019-ben megdupláztam a kiadásokat. Emellett a cikk címében nem online marketingest, hanem SEO freelancert írtam, mivel ebben az évben már szinte 100%-ban a keresőoptimalizálásban segítettem...
Így időzíts bejegyzéseket a Google Cégem profilodban
A legtöbb közösségi média felületen elérhető a posztok, bejegyzések időzítése. Vagy valamilyen online szoftver segítségével beállítható az időzítés. A legnépszerűbb, közösségi média oldalakat kezelő szoftverek viszont nem tudják még a Google Cégem bejegyzéseket...
Így legyen többnyelvű a Google Cégem profilod neve [Teljes Útmutató]
Ha nem csak magyarokra, hanem más nemzetiségű, nyelven beszélő látogatókra is célzol a szolgáltatásoddal, termékeiddel, akkor megmutatom, hogyan tudod a Google Cégem profilod nevét több nyelven beállítani. Tehát, ha valaki angol nyelvű Google-ben keres, akkor neki a...
Rank Tracker – Kulcsszókutató és Google helyezés vizsgáló eszköz
30 napig ingyen ki tudod próbálni az SEO PowerSuite 4 szoftverének fizetős változatát: 👉 https://bit.ly/2Sj2yLz Elérkezettnek találtam az időt, hogy ezt a progit bemutassam, hiszen segíti a keresőoptimalizálást. Nem kell hozzá SEO szakinak lenned, de ha van...
Google Cégem értékelések: Teljes útmutató a beállításához és használatához
A helyi keresőoptimalizálásról (Local SEO) több cikket és videót is megosztottam korábban.Most az egyik legfontosabb részét fejtem ki jobban, a Google Cégem értékeléseket. Hogyan működik, hogyan gyűjts véleményeket, hogyan kezeld a negatív...
Online marketing blog oldalamról
2018. júniusban kezdtem el rendszeresen feltölteni olyan hasznos írásokat, amelyekkel célközönségemet segíteni tudom. Átlagban 2 hetente publikálok egy új cikket. A tartalmak átlagos hossza 1500 szó körül van, és vannak extra hosszú útmutató blog cikkek, amelyek 2000 szó felettiek. Természetesen nem töltelék mondatokkall vannak tele, de egy Google Search Console teljes útmutatót nem lehet 1000 szóban kifejteni…
Régebben rengeteg online marketinggel foglalkozó blog oldalt olvastam és követtem. Magyar nyelvű oldalaknál többször tapasztaltam, hogy nagyon rövid, legtöbbször csak felületesen írtak témákról, mutattak be eszközöket.
Én a külföldi online marketing blogok gondolkodásmódját követem, olyan nagyágyúkat, amelyeknél több ezer szavas tartalmak jelennek meg, A-tól Z-ig körüljárják a témákat. Természetesen ők és én is jól felépített, képekkel, akár videókkal kiegészített szöveges tartalmakat írok, amelynek elején tartalomjegyzék is található.
A hosszú tartalmak még mindig működnek, és persze vannak olyanok, akik felületesebben olvassák el a cikkeimet, mert ismerik a témát és új dolgokat próbálnak kivadászni, de szép számmal akadnak azok is, akik több percet eltöltenek, mert ők végigmennek egy online marketing eszköz beállítási útmutatóján.
A rendszeres blog tartalom publikálása egy weboldal organikusan érkezők számát növeli. Viszont ez időbe telik, átlagban fél évbe is. Nálam is így történt! 2018. decemberében érkezett a legtöbb organikus látogató az oldalamra, de 2019. januárjában megduplázódott az organikus forgalom dcemberhez képest. Ezáltal az érdeklődők és ajánlatkérések száma is megnövekedett. De ez nem csak egy online marketing témájú blognál, hanem bármilyen más szektorban megvalósítható!
Ha szeretnél Te is ilyen eredményeket elérni, akkor nézd meg a teljes checklist és útmutatót a blog bejegyzés beállításához.
Online marketing nagy előnye
Igen tudom, hogy ez gagyinak tűnhet, de rengetegszer tapasztalom, hogy ezzel vállalkozók nincsenek tisztában! Nagyon sok olyan Google Analytics fiókba, Google Ads (Adwords) és Facebook hirdetéskezelőben jártam, amelyekben hiányzott a céloldal vagy a konverzió beállítása. A konverzió lehet egy feliratkozó, vásárló, érdeklődő és sok más, de ebből egy sem szokott sok esetben beállítva lenni.
Az offline marketing eszközöknél (pl.: tévé, rádió, újság, plakát stb…) nem lehet pontosan meghatározni konverziók számát, arányát és az árát. Online marketing eszközök használatánál látni lehet pontosan a konverziók számát és teljesítményét.
De ha nincs konverziós oldal, nincsen a konverzió beállítva, akkor ezt a nagy előny elveszik…