Online marketing blog

Válassz témát! Mely online marketing terület érdekel?

Legújabb bejegyzéseim:

Mennyit költöttem 2019-ben SEO freelancerként?

Mennyit költöttem 2019-ben SEO freelancerként?

Tavaly írtam a 2018-as kiadásaimról, és sokan megnézték az összefoglalómat. 2019-ben megdupláztam a kiadásokat. Emellett a cikk címében nem online marketingest, hanem SEO freelancert írtam, mivel ebben az évben már szinte 100%-ban a keresőoptimalizálásban segítettem...

bővebben
Facebook számla hol található?

Facebook számla hol található?

Gyakori kérdés a Facebook csoportokban, és tőlem is sokszor kérdezik, hogy a Facebook hirdetéseknél elköltött összegek után hol lehet a számlát letölteni, hogy el tudjuk küldeni a könyvelőnek? Egy videót is készítettem, itt is meg tudod nézni a beállításokat:...

bővebben
10 hasznos tipp a Google Képkereső használatához

10 hasznos tipp a Google Képkereső használatához

Az internetet használók többsége a Google keresőmotorját használja a különböző információk megismeréséhez. A szöveges információk mellett, ez a legjobb eszköz a különböző képek megtalálásában is. A Google Képkereső funkciója számos lehetőséget kínál a felhasználóknak...

bővebben
Local SEO és a linképítés

Local SEO és a linképítés

A helyi keresőoptimalizálás, vagyis a local SEO hatékony marketingeszköz, a hazai vállalkozók zöme azonban soha nem hallott róla. Mivel rendkívül egyszerűen alkalmazható megoldásokról beszélünk, hiba lenne figyelmen kívül hagyni. A local SEO nem valami megfoghatatlan...

bővebben

Online marketing blog oldalamról

2018. júniusban kezdtem el rendszeresen feltölteni olyan hasznos írásokat, amelyekkel célközönségemet segíteni tudom. Átlagban 2 hetente publikálok egy új cikket. A tartalmak átlagos hossza 1500 szó körül van, és vannak extra hosszú útmutató blog cikkek, amelyek 2000 szó felettiek. Természetesen nem töltelék mondatokkall vannak tele, de egy Google Search Console teljes útmutatót nem lehet 1000 szóban kifejteni…

Régebben rengeteg online marketinggel foglalkozó blog oldalt olvastam és követtem. Magyar nyelvű oldalaknál többször tapasztaltam, hogy nagyon rövid, legtöbbször csak felületesen írtak témákról, mutattak be eszközöket.

Én a külföldi online marketing blogok gondolkodásmódját követem, olyan nagyágyúkat, amelyeknél több ezer szavas tartalmak jelennek meg, A-tól Z-ig körüljárják a témákat. Természetesen ők és én is jól felépített, képekkel, akár videókkal kiegészített szöveges tartalmakat írok, amelynek elején tartalomjegyzék is található.

A hosszú tartalmak még mindig működnek, és persze vannak olyanok, akik felületesebben olvassák el a cikkeimet, mert ismerik a témát és új dolgokat próbálnak kivadászni, de szép számmal akadnak azok is, akik több percet eltöltenek, mert ők végigmennek egy online marketing eszköz beállítási útmutatóján.

A rendszeres blog tartalom publikálása egy weboldal organikusan érkezők számát növeli. Viszont ez időbe telik, átlagban fél évbe is. Nálam is így történt! 2018. decemberében érkezett a legtöbb organikus látogató az oldalamra, de 2019. januárjában megduplázódott az organikus forgalom dcemberhez képest. Ezáltal az érdeklődők és ajánlatkérések száma is megnövekedett. De ez nem csak egy online marketing témájú blognál, hanem bármilyen más szektorban megvalósítható!

Ha szeretnél Te is ilyen eredményeket elérni, akkor nézd meg a teljes checklist és útmutatót a blog bejegyzés beállításához.

 

Online marketing nagy előnye

 

Igen tudom, hogy ez gagyinak tűnhet, de rengetegszer tapasztalom, hogy ezzel vállalkozók nincsenek tisztában! Nagyon sok olyan Google Analytics fiókba, Google Ads (Adwords) és Facebook hirdetéskezelőben jártam, amelyekben hiányzott a céloldal vagy a konverzió beállítása. A konverzió lehet egy feliratkozó, vásárló, érdeklődő és sok más, de ebből egy sem szokott sok esetben beállítva lenni.

Az offline marketing eszközöknél (pl.: tévé, rádió, újság, plakát stb…) nem lehet pontosan meghatározni konverziók számát, arányát és az árát. Online marketing eszközök használatánál látni lehet pontosan a konverziók számát és teljesítményét.

De ha nincs konverziós oldal, nincsen a konverzió beállítva, akkor ezt a nagy előny elveszik…