Online marketing blog

Válassz témát! Mely online marketing terület érdekel?

Legújabb bejegyzéseim:

Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás

Ha hozzá akarunk kezdeni a keresőoptimalizáláshoz, akkor elsőnek mindenképp egy kulcsszókutatást kell elvégeznünk! Tehát meg kell tudnunk, hogy a Google keresőjébe valójában  milyen kulcsszavakat írnak be a felhasználók, mikre keresnek rá.Több módszer is létezik a...

bővebben
Így keresőoptimalizál a TransferWise!

Így keresőoptimalizál a TransferWise!

Érdemes megvizsgálni, hogyan tarolja le a Google találati oldalait a TransferWise Magyarországon. Igazából a bankok és az online váltó/kalkulátor weboldalak hiányosságait használja ki. Azt, hogy nincsen tartalom az oldalakon, nem adnak teljes és könnyen használható...

bővebben
Wise (TransferWise): Fontos információk – hogyan is működik?

Wise (TransferWise): Fontos információk – hogyan is működik?

A TransferWise neve rövidebb lett, 2021. március 2-tól hivatalosan Wise-nak hívják. De a szolgáltatás, a weboldal kinézete megmaradt, csak most már a wise.com oldalon érhető el és a logón is már csak a Wise név szerepel. Ebben a cikkben a Wise történetéről írok,...

bővebben
Wise (TransferWise): Minden, amit tudnod kell! (2021-ben)

Wise (TransferWise): Minden, amit tudnod kell! (2021-ben)

Frissítés! 2021. március 2-tól a TransferWise neve Wise-ra változott! A logójuk is változik és a weboldal ezen a címen fog betöltődni: www.wise.com Valószínűleg valahonnan hallottál már a Wise-ról (korábban TransferWise). Én évek óta használom, most pedig...

bővebben
Facebook borítókép méretek (2021-ben)

Facebook borítókép méretek (2021-ben)

A Facebook oldalon többféle részhez/funkcióhoz (Facebook oldal, Facebook csoport, Facebook esemény…) tudsz képeket és akár videókat is beállítani. Tartalom: I. Facebook oldal borítókép mérete és beállítása II. Facebook csoport borítókép mérete és beállítása III....

bővebben

Online marketing blog oldalamról

2018. júniusban kezdtem el rendszeresen feltölteni olyan hasznos írásokat, amelyekkel célközönségemet segíteni tudom. Átlagban 2 hetente publikálok egy új cikket. A tartalmak átlagos hossza 1500 szó körül van, és vannak extra hosszú útmutató blog cikkek, amelyek 2000 szó felettiek. Természetesen nem töltelék mondatokkall vannak tele, de egy Google Search Console teljes útmutatót nem lehet 1000 szóban kifejteni…

Régebben rengeteg online marketinggel foglalkozó blog oldalt olvastam és követtem. Magyar nyelvű oldalaknál többször tapasztaltam, hogy nagyon rövid, legtöbbször csak felületesen írtak témákról, mutattak be eszközöket.

Én a külföldi online marketing blogok gondolkodásmódját követem, olyan nagyágyúkat, amelyeknél több ezer szavas tartalmak jelennek meg, A-tól Z-ig körüljárják a témákat. Természetesen ők és én is jól felépített, képekkel, akár videókkal kiegészített szöveges tartalmakat írok, amelynek elején tartalomjegyzék is található.

A hosszú tartalmak még mindig működnek, és persze vannak olyanok, akik felületesebben olvassák el a cikkeimet, mert ismerik a témát és új dolgokat próbálnak kivadászni, de szép számmal akadnak azok is, akik több percet eltöltenek, mert ők végigmennek egy online marketing eszköz beállítási útmutatóján.

A rendszeres blog tartalom publikálása egy weboldal organikusan érkezők számát növeli. Viszont ez időbe telik, átlagban fél évbe is. Nálam is így történt! 2018. decemberében érkezett a legtöbb organikus látogató az oldalamra, de 2019. januárjában megduplázódott az organikus forgalom dcemberhez képest. Ezáltal az érdeklődők és ajánlatkérések száma is megnövekedett. De ez nem csak egy online marketing témájú blognál, hanem bármilyen más szektorban megvalósítható!

Ha szeretnél Te is ilyen eredményeket elérni, akkor nézd meg a teljes checklist és útmutatót a blog bejegyzés beállításához.

 

Online marketing nagy előnye

 

Igen tudom, hogy ez gagyinak tűnhet, de rengetegszer tapasztalom, hogy ezzel vállalkozók nincsenek tisztában! Nagyon sok olyan Google Analytics fiókba, Google Ads (Adwords) és Facebook hirdetéskezelőben jártam, amelyekben hiányzott a céloldal vagy a konverzió beállítása. A konverzió lehet egy feliratkozó, vásárló, érdeklődő és sok más, de ebből egy sem szokott sok esetben beállítva lenni.

Az offline marketing eszközöknél (pl.: tévé, rádió, újság, plakát stb…) nem lehet pontosan meghatározni konverziók számát, arányát és az árát. Online marketing eszközök használatánál látni lehet pontosan a konverziók számát és teljesítményét.

De ha nincs konverziós oldal, nincsen a konverzió beállítva, akkor ezt a nagy előny elveszik…