Olvasási idő: 36 perc

A helyi keresőoptimalizálás egyik előnye, hogy sokkal kevesebb tényezőt vesz alapul a Google, mint az oldalak általános keresőoptimalizálásánál.

Valószínű, hogy te is tapasztaltad már, ha egy szolgáltatás nevét, kulcsszavát beírod a keresőbe, akkor nagyon sok esetben a találatok elején egy Google térkép jelenik meg, majd alatta három cég rövid profilja, térképen megjelölve.c

A cél az, hogy ide az első három helyre a te céged is bekerüljön.

Ehhez helyi keresőoptimalizálni (Local SEO) kell a weboldaladat és a ‘Google Cégem’ profilodat.

A teljes útmutatót a következőképpen építettem fel:

I. Google Cégem profil regisztrálása
      Cégnév
      Cím
      Kategória
      Kapcsolati adatok
      Befejezés és igazolás
A cím/szolgáltatás területének beállítása

II. Milyen tényezők befolyásolják a Google térképes helyezéseket?
      On-Page SEO
      Strukturált adatok
      Vélemények
      Linképítés

IV. Google térkép beágyazása a honlapra

V.Hogyan hozz létre olyan Google Cégem értékelő linket, ahol rögtön tudnak értékelést hagyni? (rövid név létrehozása)

VI. Social Media

VII. Plusz funkciók a Google Cégem profilban
      Bejegyzések
      Termékek
      Szolgáltatások
      Webhely

VIII. Összegzés

Google Cégem profil regisztrálása