Barion Pixel

Ingyenes videós SEO anyagok

Az átfogó SEO tanfolyamból most ingyen elérhetővé tettem 4 videót (1 órás anyag)!

A videókból a következőket tudhatod meg:

✓ Technikai SEO: Átirányítások típusai és fontossága a SEO kapcsán
  • Átirányítások típusai és különbségek

  • Hasznos eszközök az átirányítás típusok ellenőrzéséhez

  • SEO PowerSuite Website Auditor használata átirányítások ellenőrzéséhez

  • 301-es átirányításról bővebben, mikre kell odafigyelni stb…

✓ Kulcsszókutatás: TF-IDF módszer kulcsszókutatáshoz, Website Auditor eszköz használatával
  • Mit is jelent a TF-IDF módszer?
  • Mikor használom főleg ezt a kulcsszókutatáshoz?
  • Bemutatása egy példa alapján
  • Website Auditorban beállítások elvégzése és vizsgálat lefuttatása
  • Eredmények/adatok értelmezése és felhasználása
✓ On-Page elemek megfelelő beállítása
  • SEO barát URL cím
  • Heading – címsorok (H1, H2, H3…)
  • Példa: WordPress-ben címsorok beállítása
  • A tartalom mennyisége – Milyen hosszúnak kell lennie?
  • Miért kell vizuális tartalom? Miben segít?
✓ Webshop SEO: Termékoldalak keresőoptimalizálása
  • Mely termék oldalakat érdemes elsőnek optimalizálni?

  • Egy példa alapján a termék oldal felépítésének, optimalizálásának bemutatása

  • Értékelések miért fontosak a termék oldalakon?

  • Termékképek – Miért nem jelenhet meg a Google képek találatai között?

Ezek a videók a több mint 10 órás, átfogó SEO tanfolyamom részei!

Ebből vettem ki 4 videót (összesen közel 1 órás anyag), amiket most ingyen megosztok Veled!

A keresőoptimalizálás technikai részében az egyik legnagyobb problémát, a legsúlyosabb organikus forgalomcsökkenést az átirányítások rossz beállítása okozza. Vagy nincs is elvégezve átirányítás, vagy nem a megfelelő átirányítástípus van beállítva. Megmutatom Neked, hogy mik a különbségek, mely esetekben és hogyan kell a megfelelő átirányítástípust alkalmazni.

Egy olyan kulcsszókutatási módszert is megismerhetsz, amely sok esetben nagyon hasznos, és kiegészítheti az LSI kulcszszókutatást is. Megmutatom, hogy milyen esetekben alkalmazom ezt a módszert, és egy gyakorlati példán keresztül   lépésről lépésre végigviszlek az ingyenes SEO PowerSuite Website Auditor szoftver beállításán, és a vizsgálat utáni adatok elemzésén.

A tartalmi keresőoptimalizálás során vannak olyan technikai és tartalmi beállítások, amelyek segítenek abban, hogy a látogatók és a Google számára is jól átlátható, könnyen fogyasztható legyen az oldal tartalma. Ezenkívül olyan elemeket is mindig érdemes használni a tartalomban, amelyekkel a felhasználói élmény és az oldalon eltöltött idő is növelhető. Ezeket szintén bemutatom Neked.

A negyedik videóban azoknak kedvezek, akiknek webshopjuk van. Itt a termékoldal beállítása, optimalizálása is fontos, mert lehetnek olyan terméknevek, amelyekre többen keresnek a Google-ben is, így ezeknél a legmagasabb a konverziós arány is. Nagy hiba tehát az ilyen termékoldalakkal nem a top Google találatok között megjelenni.

Martincsek Zsolt vagyok, SEO szakértő:

2015 óta foglalkozom SEO-val. Egy milliárd feletti árbevételű, piacvezető webshopnál kezdtem, majd 2 évig egy magánklinikánál dolgoztam, mint online marketing vezető. 2017 óta dolgozom teljes állásban egyéni vállalkozóként, és segítem ügyfeleimet a keresőoptimalizálásban.

Az online marketing minden területére ráláttam, de a keresőoptimalizálás maradt meg nagy kedvencnek. Folyamatosan fejlődni kell, mindig lehet újat tanulni, és a Google sem hagy pihenni. 🙂 

Sokféle stratégiát lehet kialakítani, és a hosszú munka után jó látni és élvezni a pozitív eredményeket.

A Minner.hu oldalán rendszeresen publikálok cikkeket, valamint a MinnerAkadémia oktatója is vagyok, ahol az átfogó SEO képzésem is elérhető.

Martincsek Zsolt - SEO szakértő
Martincsek Zsolt
SEO szakértő